17 Eylül 2013 Salı

HAFTA SONU NE YAPTIM

Herkese Günaydınlar...
Bu postu dün yazmayı planlıyordum fakat öyle yoğundum ki yazmaya hiç fırsatım olmadı...
Hafta sonu evde canım sıkılıyordu ve dışarı çıkmayı ise hiç istemiyordum.
Ne yapsam ne yapsam derken dur dedim şu keçeden bişeler yapayım da vakit geçsin...
Ve bunları yaptım.
Bakalım beğenecek misiniz?


İhtiyacımız olan malzemeler sadece bu kadarcık...
Bir adet keçe,makas,kalem ve yapmak istediğiniz şeklin kalıbı...
Ben kalıp olarak çeyizim için aldığım tantitoni silikon kalıpları kullandım:)
İlk olarak kullanmak bu şekilde nasip oldu:) 
Ama siz benim bunlardan yok derseniz yazıcıdan çıktı alıp,onu da kullanabilirsiniz. 
Hatta hepimizin aldığı kalpli sevgililer günü tabakları var ya heh işte onlar da olabilir :)


Kalem yardımıyla keçeyle çizdiğim şekli sadece makasla kestim ve sonuç :)


 Sonra dedim ki bu kalplere bir şeyler eklemeli... Bir kaç seçenek denedim


Ve en sonunda ilk yaptığım, sade hali daha çok hoşuma gitti :)

İşte sevgilimle aşk dolu yemeklerimize romantizm katacak bardak altlıklarımız hazır:)
Nasıl buldunuz kızlar...?

12 yorum:

  1. çok tatlı olmuş canım,kalplerin altına yine aynı şekilde ince bir cam,mukavva,yada tahta gibi bir şey kesebilirsen çok daha sağlam ve kullanışlı olabilir, bakarken aklıma geldi böyle birşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım,beğenmene çok sevindim...Senin fikir de gayet yaratıcı ama benim gibi tembele zor iş:)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bende kuşlu bi model buldum becerebilirsem yapıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok basit fakat bir o kadar da çarpıcı:))
      Sende bir an evvel yapmalısın bence çok keyif verici:)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş, ince bir fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yaptığın cicilerin yanında bunlar bir hiç tatlım:)

      Sil
  4. davetiniz üzerine hemen geldim ve de takibe aldım güzel bir paylaşım ben de keçeden kuş yapmıştım bu da linki bakmak isterseniz : http://crazyhatos.blogspot.com/2013/04/keceden-kus-yapm.html
    sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin,sefalar getirdin:) Hemen inceliyorum...

      Sil
  5. çok şirin ve gayet romantik olmuş
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. günaydınnn:) senin için bi tık da benden;) görüşürüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da günaydın tatlım gerçi akşam oldu ya neyse çaktırma:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...