30 Ocak 2014 Perşembe

Keramika:)

Keramika'nın ürünlerini çok beğeniyorum.
Mutfağım için aldığım tabakların büyük bir çoğunluğu 
Keramika ve hepsi de değişik renklerde
Ama tabiki kırmızılar çoğunlukta:)
Şu anda markafoni'de "Aşk her yerde" adlı bir kampanyada çok cici şeyler var.
Bu kampanyadan benim payıma düşenler ise;

Pasta takımı diye geçiyor ama ben onları bu özelliğinin dışında,
kahvaltı sofralarımda  kullanmayı düşünüyorum.

 Bu cici kupalar da yine aynı takımın bir serisi
Çok beğendim ve tabiki attım sepete:)

Bunlar da çerezlik 
Ama yine çerezlik işlevinin dışında kahvaltılık olarak kullanılacaklar:)

Ve tabiki kırmızı,olmazsa olmaz:)

Bunları da geçen yıl A101'den almıştım.
Not: Çeyizinde bunlardan olmayan kızlar evde kalıyomuş :-P
Hazır sevgililer günü yaklaşıyorken A101'e tekrar gelir
Bu kez kaçırmayın alın derim...Benden söylemesi :)

Şu an bu posta konu olan, bu eşyalarla büyük bir aşk yaşıyorum.
Ve Markafoni'den aldığım bu güzelliklerin bir an evvel gelmesi için sabırsızlanıyorum.
Hep birlikte çok uyumlu oldular.
Ben bunlarla harika sofralar kurarım kiii:)

-Görseller alıntıdır-



8 yorum:

  1. harikalar canım bayıldım çok şekerler :) güle güle kullan :) A.101 gelin adaylarının sponsoru oldu zaten :) çok güzel ürünler geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evde kaldım desene tühh :p Güle güle kullan hepsiniii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala şansın var şekerim...A101'i takip et..Orada bulamazsan Migros'a bak evde kalmaktan kurtul:)))

      Sil
  3. çok tatlılar, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Hande...
      Yaptıklarını hayranlıkla takip ediyorum...

      Sil
  4. Merhaba markafoniden ben de aldım. Fakat seramik olduğu için biraz kaba ve sağlıksız geldiler çok kararsızım bir yorumunuz var mı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...Kaba geldiler derken ne demek istediğinizi anlayamadım...Eğer tabaklar kalın diyorsanız seramik olduğu için porselene göre daha kalın olması normaldir..Sağlık konusunda da inanın hiçbir fikrim yok :) Fakat seramikler rengarenk olduğu için çok hoşuma gidiyor bu sebeple günlük kullanıma ben hep seramik aldım.Tek sorun bulaşık makinesinde fazla dayanıklı olabileceklerini sanmıyorum ama yinede bu güzel görüntüleri için almaya değer diye düşünüyorum,sizde üzmeyin kendinizi,bunlarla çok cici sofralar kurabilirsiniz :) Sevgiler...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...