2 Ocak 2014 Perşembe

Pazartesi görünümlü Perşembe'den Merhaba:)

...Eveeetttt...
Bugün günlerden perşembe ama pazartesi gibi görünüyor...
1 haftalık tatilin ardından bu sabah işe gelmek oldukça zor oldu. 
Zira ben bugünü pazartesi sanıyordum...
Sabah sendromlu bir şekilde işe geldim, 
sonra  birikmiş evraklarımla boğuşurken baktım ki bugün perşembeymiş, sendrom filan kalmadı yani:)
Ne de olsa 1 gün sonra tekrar tatil :)
Son zamanlarda oldukça koşturmalı fakat bir o kadar da güzel günler geçirdim..
Şu an pek mutluyum.
Yakında ayrıntılı post gelecek.
Ama sabredemedim bir ses vereyim dedim.
Hepinize musmutlu yıllarrrr...

...Öperim sizi...



2 yorum:

  1. Aynen bende öyleyim Pazartesi tribiyle dolaşıyorum etrafta ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhhaa...
      Neyse canım bugünde bitti...
      Artık sendromu bırakıp cuma gününün mutluluğunu yaşayabilirsin:)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...