11 Ekim 2013 Cuma

BAYRAM MESAJI:)

Evetttt! 
Tatil öncesi son günden herkese kocaman merhabalar...
An itibari ile mesai biter ve tatil başlar :)
Bugün itibariyle girdiğimiz 9 günlük bayram tatili hepinize hayırlı,uğurlu olsun efenimmm:)
Ben bu bayram Giresundayım. Allah kısmet ederse yarın sabah ailemle birlikte yola çıkıyoruz. Önce Giresun'da akraba ziyaretleri,ardından biraz Trabzon yaylaları, ordan da Batum inşallah...
Rabbim herkese kazasız belasız gidip dönmeyi nasip etsin...
Yoğunluktan dolayı tatil boyunca yazamayabilirim. 
Bu sebeple şimdiden tüm blogger dostlarımın bayramını kutluyorum. 
Sevdiklerinizle birlikte huzurlu,mutlu,unutulmaz bir bayram diliyorum hepinize...
Ve Kurban Bayramı karikatürleriyle yazımı sonlandırıyorum:)))







SOĞUK HAVALARA RAĞMEN BAHAR TADINDA 
BİR BAYRAM GEÇİREBİLMEK DİLEĞİYLE...
SEVGİYLE KALIN,HOŞÇAKALIN  :)

2 yorum:

  1. ınsan trabzonda bırakıp geliyor aklını, bende karadenizliyim ama trabzon rize ayrı bir yeşil ayrı bir güzel,senin yerine ben gitsem olmaz mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa...Karadeniz yeşildir, mavidir, candir, başkadır, bambaskadir :)
      Benim yerime gidemezsin ama belki bir gun beraber gideriz olmaz mi şekerim:))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...