12 Kasım 2013 Salı

Tatilin dördüncü durağı:)

Efes Antik Kenti...
Tek kelimeyle harika bir yer... 
İzmir’in Selçuk ilçesinde bulunan bu antik kentin kuruluşu Cilalı Taş Devri MÖ 6000 yıllarına dayanıyor.
Efes, tarihi boyunca birçok kez yer değiştirdiğinden kalıntıları yaklaşık 8 kilometrelik geniş bir alana yayılıyormuş. Biz kapanmasına 1 saat kala gittiğimiz için çok detaylı gezemedik size tavsiyem daha erken saatlerde gidip doyasıya gezmeniz...
8:00-17:00 saatleri arası açık olan ören yerine giriş ücreti:25 TL.
Bu durumda 30 TL. verip Müzekart almanızı tavsiye ederim.
Fotoğraflara gelirsek; ben normalde boş fotoğraf çekmeyi çok seven birisi diilim, yani fotoğrafın içinde illa ben olcam :) 
Ama ne zaman ki blog açtım artık boş fotoğraflar çekmeye de başladım :)
Bide üşenmeyip fotoğrafların renk ayarını, kesip,biçmesini yapsam daha iyi olacak ya neyse...İdare ediverin şimdilik o da olur inşallah zamanla...Dikkat ederseniz ilk eklediğim fotoğraflarda egegelini.blogspot.com diye yazardım artık ona bile üşeniyorum yani düşünün:)
Şimdi buyrun fotoğraflara...

İmparator Hadrian Tapınağı
Celsus Kütüphanesi




Tiyatroda o dönemi anlatan bir oyun sergileniyordu ve çok keyifliydi...Hiçbir şey anlamamalarına rağmen biz Türkler güldükçe yabancı   turistlerde güldü :)))


Bir sonraki durağımız şirin mi şirin Şirince Köyü:)
Şimdilik hoşçakalın,öperim sizi:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...