2 Aralık 2013 Pazartesi

Tatilin son durağı:)

Aralık ayının ilk günlerinde bu soğuk ve yağmurlu havada böyle bir post yazmak, 
bünyeme hiç iyi gelmeyecek biliyorum...
Ama yinede bu postu yazmaktan kendimi alamıyorum:)))
Hani ben bi tatil yazı dizisi yapıyordum baya önceleri heh işte bu postta o yazı dizisinin devamı:)
Uzun zamandır neden bilmiyorum yazmak içimden gelmedi ama yazacakta çok şeyim birikti.
Hadi bu postla "Bismillah" diyip başlayalım yazmaya...

Tatilimizin son durağı Çeşmeeeeeee.....
Çeşme bizim için çok özel bir yer;
Çünkü; Allah nasip ederse eğer evlendiğimizde yaşayacağımız yer orası...

Kuşbakışı Çeşme
Çeşme Marina
Çeşme Kalesi-1
Çeşme Kalesi-2
Çeşme Kalesi-3
Çeşme'ye gidipte bu atın resmini çekmeyen yok sanırım..
Bende eksik kalmiyim dedim :-P
...Ilıca Plajı...
Burası harika bir plaj bu resim çok iyi diil ama netten görsellere bakabilirsiniz.
Ildırı Köyü...
Fatmagül'ün suçu ne dizisi ile ünlenen meşhur köy
Çeşme-Ildırı
Ildırı balıkçı barınağı
Tekne sefamız:)
Güvercinlik koyu
Çeşme Marina
Eğer tayinim çıkar da,biz evlenebilirsek eğer Çeşme'ye gelen tüm dostlara kapım açıktır...
Biz ve bizim durumumuzda olanlar için dua edin lütfen...
Rabbim herkesi sevdiğine kavuştursun...
AMİİİİİNNN..





4 yorum:

  1. Yaza gittim geldim sayende.. Yaz gibi yok ya, kış falan hikaye yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede tatlım yaaa..Yazın tadı bambaşka...
      Kış nedir arkadaş lahana gibi giyin giyin ama yinede üşü:)))

      Sil
  2. İnşallah atanırsın tez vakitte kavuşursun tüm güzelliklere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim saolasın,Yüce Yaradan kimin gönlünde ne varsa hayırlısıyla nasip eylesin inşallah...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...