25 Mart 2014 Salı

Bu aralar ben...

Cumartesi günü annecimle sinemaya gittik.
Tercihimizi Karadenizli olmamızdan mütevellit Bizum Hoca filminden yana kullandık.
Film için güzeldi diyemeyeceğim olmasa da olurmuş :)))

Candy Crush bağımlısı anneme hediye olarak bu tableti aldım.
Oyunda beni geçebileceğinden korkmuyor değilim :)))

Bu cici yumurtalıkları da görür görmez, hemen çeyizime ekledim...
Ben çok sevdim,rengarenk :)

 
Böyle zırhlı bir araçla ,

Böyle bir yere göreve gittim.
Rakım : 1700 m.
Öyle şiddetli bir rüzgar vardı ki bir ara uçabileceğimi düşünmedim değil :)))

Bu sevimli köpekcikle oyunlar oynadım.
Öyle akıllı bir köpekti ki
Köpek sahibi olma isteğim depreşti yine...

Ablacımdan gelen bu cici hediye ile havalara uçtum.
Aşk yazılı çerezliklerime bayıldım.

Keçeden 6 kişilik, kelebekli bardak altlığı ve peçetelik yaptım.
Keçe ile uğraşmayı çok seviyorum.
İnsanın kendi ürettiği şeye bakıp bakıp mutlu olması diye bişey var bu hayattaa:)))

Pazar günü arkadaşlarımla, kendi çapımızda Sivas'a günübirlik bir gezi düzenledik.
Ve yaşadığım şehre oranla Sivas'ı çok beğendim.

Ve son olarak; 
Sevdicekten gelen bu foto ile yazı özlediğimi bir kez daha farkettim.
Yaz gelse de atlasak bu serin sulara...




2 yorum:

  1. bloğunuzu beğeniyle takip ediyorum..bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoşgeldiniz.Mutlu ettiniz beni...Davete icabet etmek gerek..Geliyorum bende hemen :)))

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...